בלונים כמוצר פרסום וקידום מכירות

//בלונים כמוצר פרסום וקידום מכירות

כמו כל עסק, השאיפה הגדולה והמרכזית שלכם היא להיחשף לקהל כמה שיותר רחב, ולתרגם את החשיפה הזאת למכירות. מכירות עוברות דרך רכישת לקוחות, ורכישת לקוחות עוברת דרך חשיפה אטרקטיבית, התבלטות מעבר לרעש מסביב, ומשיכת תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים. שני הכלים העומדים לרשותכם לצורך השגת מטרות אלה הם פרסום וקידום מכירות, ובמסגרת כלים אלה ישנו מגוון אדיר של פעולות שבאפשרותכם לבצע על מנת לפרסם את העסק שלכם, ולקדם את פעילותו בקרב קהלי היעד שלכם.

כללי אצבע של קמפיין פרסום וקידום מכירות מוצלח

אם מנסים להגדיר מספר כללי אצבע שאמורים להנחות אתכם בתכנון וניהול פעילות הפרסום וקידום המכירות שלכם, אפשר לכלול כללים כמו צבעוניות, ייחודיות, שונות, מקוריות, יצירתיות וכמובן עלות. צבעוניות היא לא ערך שמתאים לכל עסק בכל סיטואציה, אך מתאים לכל עסק בסיטואציות מסוימות, וגם חברת תרופות גדולה ורצינית יכולה לעשות שימוש בצבעים על מנת למשוך תשומת לב, ולעורר רגשות חיוביים בקרב קהל היעד. ייחודיות, שונות, מקוריות ויצירתיות הם פרמטרים המגדירים את האמצעים בהם אתם עושים שימוש על מנת לקדם את מכירותיכם, על מנת להיחשף אל קהל היעד, ועל מנת לעשות זאת בצורה יוצאת דופן המבדילה אתכם מן הסביבה ומן המתחרים. העלות הוא פרמטר חשוב מאוד שחייבים לקחת בחשבון, על מנת לאפשר חופש פעולה ואורך נשימה בניהול וביצוע פעולות הפרסום וקידום המכירות.

בלונים – כלי מעולה, זול ויעיל לקידום מכירות

עלות גבוהה מדי עלולה להפוך את הפעילות לחוויה קצרה וחד פעמית, בעוד עלות נמוכה יכולה לייצר עבורכם ערוץ יעיל של פרסום וקידום מכירות לאורך זמן, וכחלק בלתי נפרד מהתנהלות העסק. אחרי שאמרנו את כל זה, אחד מהרבה מוצרי הפרסום האטרקטיביים ביותר ואשר עונים לפרמטרים הנדרשים הם בלונים. באמצעות בלונים ניתן ליצור אווירה חיובית ושמחה, אווירה שתמיד מזכירה מתנה, אירועים משמחים, חגיגה וכדומה. בלונים ניתנים לעיצוב במגוון צורות ולמגוון דמויות. אם יש לכם חנות חיות, תוכלו לעצב בלונים בצורות של חיות שונות. אם יש לכם עסק לממכר רהיטים, תוכלו לעצב את הבלונים בצורת רהיטים שונים, ולמעשה תוכלו לעצב בלונים לכל דמות או דימוי בעל הקשר לעסק שלכם.

מגוון רחב של אפשרויות לשימוש בבלונים לצורך קידום הפעילות העסקית

את הבלונים תוכלו לחלק לקהל היעד שלכם באירועים כמו תערוכות, כנסים, ירידים ופסטיבלים, וכן תוכלו לחלק אותם במקום העסק ממש. מתנה שמעניק העסק ללקוח, גם אם לא קנה דבר, הוא אמצעי קידום המכירות הטוב ביותר, ואם אפשר לעשות את זה צבעוני, שמח, מקורי, יצירתי ובעלות אפסית, אין בכלל שאלה לגבי הכדאיות של חלוקת בלוני מתנה ללקוחות העסק. על הבלונים, בכל הגדלים ובכל הצבעים, תוכלו להדפיס את שם העסק, את הלוגו והסלוגן של העסק, וכן תוכלו להדפיס מסרים שיווקיים קבועים, או מסרים משתנים בהתאם לפעולות שיווקיות שונות שאתם יוזמים במסגרת העסק.

2015-03-04T14:14:08+00:00